woensdag 28 februari 2018

HET EERSTE WAT IK DOE...

Wat doe ik voor het eerst? 
Wanneer deed ik voor het laatst iets voor het eerst? 
Wanneer deed ik voor het laatst iets nieuws? 
Ik zal het niet weten, 
dat is toch iets waar ik over moet nadenken... 
WANNEER DEED IK VOOR HET LAATST 
IETS VOOR HET EERST?

Ik denk terug... 
We hebben de Noordkaap bezocht, de Noordzeeroute gereden. 
Ik heb de Gaustatoppen geklommen in 2011 samen met mijn zoon en 
de preekstoel gehaald. En nog meer...
Iets nieuws? 
Het is al even geleden...
2011 voor het eerst gaan schilderen, 
uitgestapt op allerlei gebied in creatieve aanbidding.

Ik denk misschien te diep. 
Ik heb voor het eerst weer eens een nieuw recept uitgeprobeerd. 
Ik heb ...oeps

Ja, misschien is dit het!
Ik heb wel iets heel nieuws gedaan! 
Ik ben voor het eerst gaan schilderen, tekenen en kleuren. 

Maar, dat deed ik toch al? 

Ja, maar niet op deze manier. 
Ik was een MAC digibeet, maar nu niet meer. 
De afgelopen maanden heb ik mijn kennis bijgeschaafd. 
Nu schilder ik op de ipad.
Dat is wel te zien, toch? 
Een nieuwe kunst. 
Nieuwe technieken worden ingezet, en er ontstaan hele nieuwe creaties. 
Elke keer weer. 
Er zijn zoveel mogelijkheden, en elke dag ontdek ik er meer. 
Ik ben verbaasd! 
Verbaasd het jou ook?
Verbaasd het jou ook, dat iets nieuws kan ontstaan in de kunst?
Als je mijn blogs bezoekt, kun je al wat nieuws tegenkomen.
En....
Dit is nog maar het begin!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten