zaterdag 27 augustus 2016

Kostbaar GOUD...

Vandaag even langs Pipoos voor een workshop werken met Posca stiften. 
Mijn Art Journal meegenomen, en 
heerlijk deze tekst in de winkel uitgewerkt. 
Dit is het resultaat...
Spr.8:17-19 
Ik heb lief wie mij liefhebben, 
wie mij ijverig zoeken, zullen mij vinden. 
Rijkdom en eer zijn bij mij, duurzaam goed en gerechtigheid. 
Mijn vrucht is meer waard dan goud, 
ja dan gelouterd goud, 
mijn opbrengst meer dan uitgelezen zilver.
God is Liefde
Ik heb Hem lief,omdat
Hij mij eerst heeft liefgehad...
Ik ben kostbaar
Kostbaar als GOUD
Dat is wat Hij mij geeft...
POSCA zijn verfstiften op basis van water en 
permanente kleurstoffen 
die op alle materialen gebruikt kunnen worden. 
Ze dringt niet door papier. 
De POSCA verf is zonder oplosmiddel en geurloos. 
De droogtijd van de verf is zeer kort.
Ik was benieuwd hoe de stiften op een donkere ondergrond werken. 
Ze zijn goed dekkend over de schilderlaag. 
Goud en zilver vallen iets tegen voor het doel waar ik ze voor wil gebruiken. 
Thuis met een andere goudstift de letters bewerkt, 
wat een sierlijk eindresultaat geeft. 
De glitterstiften komen er niet helemaal uit, wel de fluorstift.

^^^^^^^^^^
Ik ben benieuwd wat je er van vind. 
Heb je zelf ervaring met deze stiften?

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi resultaat Yvonne.Reactie van Anne S op FB.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Zijn dat een soort paintmarkers? Reactie van Arainne P op FB.

    BeantwoordenVerwijderen