vrijdag 17 januari 2014

Vaderhuis Aalten (5)


Mijn "kunst" werken van deze avond!  


Dance with me, 
Lover of my soul. 
I long for You, 
for You alone.


Een donker hart, 
afgesloten, kapot, teleurgesteld, 
enz. 
Een hart dat opnieuw mag beginnen. 
Een hart dat volledig gereinigd wordt door Jezus bloed. 
Hij stierf aan het kruis. 
Hij droeg elke pijn en zonde. 
Zijn bloed reinigt het hart, 
Zijn bloed alleen. 
Zie je het kruis? 
Het staat centraal. 
Hij alleen heeft het voor mij 
voor jou gedaan.


Jezus kwam-
Jezus komst-
Jezus kom!-
Jezus komt-
Hij komt terug 
Hij komt op dezelfde manier 
als Hij ten hemel ging, 
en ieder zal Hem zien!


Voor meer foto's van de avond: KLIK HIER!
 
 

6 opmerkingen:

  1. Mooi Yvon! Reactie van Judith vdB via FB.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wie schöööööööööööööööööön!!!RM Reactie van Jasmin M via FB.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi. Ik schreef bovenstaand stukje voordat ik zag wat jij had gepost Yvonne. Ik was verbaasd dit te zien toen ik schreef over harten die elkaar raken in de dans. Wat is God byzonder.Reactie van Annie D op FB.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Yvonne. Je kunt een heel tijdje naar de schilderijen kijken en elke keer zie je weer wat nieuws erin. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. PRACHTIG!! Reactie van Evelien vdS via FB.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Yvonne jou kunst is echt gezalfd en gezegend! Reactie van Blossom L via FB.

    BeantwoordenVerwijderen