zondag 24 februari 2013

Mozaiek-werk op werk

Wat is er mooier om van je creativiteit je werk te hebben.
Heerlijk om met gasten iets moois met elkaar te maken.
 Dit dienblad hebben we nog een extra likje verf gegeven.
Zie het verbeterde resultaat.
 Deze tulpen zijn door mij ingetekend, 
en verder uitgewerkt.
Ze brengen lente in zicht.
Vrolijk.....
 Een prachtige spiegel als cadeau.....
 Een eigen ontwerp als afwisseling....
Op het dagcentrum hebben we de laatste weken   
al deze kunstwerken gemaakt. 


6 opmerkingen:

  1. Mooie creaties...inderdaad leuk om zulk werk te hebben, Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stuk voor stuk heel mooi! Mijn vader heeft ooit een krukje gemaakt. Met een mozaïek blad. Dat bewaar ik altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat kan ik me wel voorstellen. Het is iets persoonlijks en eigen creativiteit.

      Verwijderen
  3. Nog een reactie van FB:Heel mooi! JK

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een kleuren en wat een mooiw werk zeg. Vooral die groene... begeerlijk zou ik bijna zeggen :)

    BeantwoordenVerwijderen