maandag 4 februari 2013

In het Vaderhart


Vaderhuis in Aalten, een bijzondere gebeurtenis.
Bij Hem komen, in Zijn Vaderhart.
Bij hem ben je veilig, mag je rusten in Zijn hart.
Hij verlangt naar je.
Hij nodigt je aan Zijn tafel,
Hij zalft je hoofd met olie.
Bij Hem is genezing en bevrijding.



Zie je hoe het hart op creatieve wijze is aangegeven?


Vader aanbidden:

Machtige Heer, grote Verlosser,
iedere dag kneden Uw handen
mijn leven als klei.
Zo vormt U mij naar Uw plan.

U roept mij zacht in Uw nabijheid;
daar vind ik kracht,
Uw Geest omgeeft mij.
Leer mij, O Heer,
hoe ik steeds meer leef als U.

U riep mij om voor U te leven,
aan U alleen wil ik mij geven.
Trek mij, o Heer,
dichter naar U toe.

Neem mij, kneed mij,
vorm mij, vul mij:
ik leg mijn leven in Uw sterke hand.
Roep mij, zend mij,
leid mij, wandel naast mij:
 ik leg mijn leven in Uw sterke hand.
 



4 opmerkingen:

  1. Mooi zeg! Het lied ga ik vanavond beluisteren als ik alleen ben. ( dan luister ik beter ).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reactie op FB van GN: Kom naar GODS hart en laat GOD toe in jou hart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reactie op FB: Ja, de decoratie's van Vaderhuis zijn altijd weer schitterend. AD

    BeantwoordenVerwijderen