zaterdag 11 augustus 2012

Een boek voor een bezoek


Er staat een bezoek gepland naar Belarus, Wit-Rusland. Daar zullen we een aantal dagen in een tehuis voor gehandicapten doorbrengen.  ( zie mijn blog: http://tarasiki.blogspot.nl)  Ik mag daar een aantal creatieve workshops met de bewoners doen. Daarnaast brengen we een bezoek aan de "school of arts."  We bezoeken altijd een russische dienst. Verder dat wat komt.....  er zijn nml altijd wel wat verrassingen. We zijn erg benieuwd wat er op ons pad komt. 

Voor deze reis heb ik even een nieuw boek gemaakt in het Engels. Op die manier kan ik getuigen van God, de Vader als Creator. En nog veel meer.......

6 opmerkingen:

  1. Geweldig Yvonne, wat spannend zo'n reis :) Ik weet zeker dat ze je boek heel mooi vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Marja. Ik ben trouwens ook benieuwd naar jouw boek.

      Verwijderen
  2. Top zeg, daar wil ik weel eens in neuzen. Leuk idee. Ik mmocht gisteren mijn workshop ideeen delen met vier vrouwen die dezelfde dingen gaan opzetten en doen als ik. Sommigen om geld te genereren anderen om het evangelie te brengen. Succes met je reis in Rusland en veel zegen met je workshops.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Arjette.Ik neem het wel mee naar de dienst, dan kun je even kijken.

      Verwijderen
  3. Wat een belevenis zal dat gaan worden!!! Ik kijknu al uit naar je ervaringen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We zien echt uit! Ik ben zelf ook benieuwd wat er op ons pad gaat komen. Ik zal tzt het een en ander op mijn blog vermelden. (http://tarasiki.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen