donderdag 12 juli 2012

Beautiful sky of Norway
















Ik raak altijd gefascineerd door de prachtige luchten. Het lijkt wel of de lucht in Noorwegen anders is als in Nederland. Het zicht is veel wijdser en grootser. Ik geniet met volle teugen. Het wekt ook een verlangen op naar de terugkomst van de Heer. Dit lied komt in mijn gedachten en wil ik delen. Als je HIER klikt kun je het luisteren.

Ooit komt er een dag dat de hemel openbreekt 
en de doden zullen opstaan.
Ooit komt er een dag dag dat U terug komt op een wolk 
en dat U kijkt met ogen, stralend als de zon. 

Refrein:
Tot aan die dag wil ik weten wie U bent
Wil ik leven dicht bij U en mij geven in aanbidding. 
Tot aan die dag wil ik horen wat U zegt
en Uw woorden tot mij nemen als een kostbaar geschenk.

Ooit zal het zo zijn dat we leven in een stad, 
waar geen pijn en geen verdriet is.
Ooit zal het zo zijn als we komen in die stad, 
dat de Vader onze tranen wist.

Ik verlang zo naar die dag dat ik neerkniel aan uw voeten 
en ik U mag herkennen aan Uw stem
als we samen hand in hand het hemels paradijs betreden, 
zal ik eeuwig mogen zijn waar U bent

Tot aan die dag

Hand.1:11:"Jezus, die uit jullie midden in de hemel is opgenomen zal op dezelfde wijze terugkomen als jullie hem naar de hemel hebben zien gaan."

1 opmerking:

  1. Dat is een schitterende foto Yvonne en ook een schitterend lied. 'Tot aan die dag'....wat een dag zal dat zijn!

    BeantwoordenVerwijderen