woensdag 5 oktober 2011

Wol vilten

Het is voor mij de 1e keer op bezoek bij Christian Art Gorkum & omstreken,en het is het de laatste avond. Jammer dat ik dit niet eerder heb geweten. Samenkomen met andere vrouwen en creatief bezig zijn en creativiteit delen. Gezelligheid, maar bovenal te weten dat Vader, creatief is en een ieder iets van deze creativiteit heeft gegeven, om te geven en om iets mee te doen, het te delen en te gebruiken voor Zijn koninkrijk. Wow! Dat is echt mijn ding!
Deze laatste avond heb ik geleerd om wol te vilten. Dit is iets wat ik voor het eerst uitprobeer. Op de foto is het resultaat te zien.
Tja, wat stelt het voor. Van de bovenste maak ik een bloem om in mijn quilt te verwerken. De ander vind ik iets op een vis lijken, die past wel in mijn aquarium. Ha,ha. Tja, het is net wat je erin ziet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten